wtorek, 4 grudnia 2012

Zimno i smutno

Jeszcze żyję, ze zdecydowanym naciskiem na jeszcze.
Jak zwykle w grudniu roboty huk, zajęć dodatkowych pod tytułem np. wymyślanie i kupowanie prezentów od groma, a jeszcze nam przecież odbiło i jedziemy na wystawę 15-tego. No kosmos po prostu!

Na dodatek zrobiło się szaro, mokro i ziiiimno! Niefajnie! Nie wiem jak Was, mnie taka pogoda totalnie rozbija - zupełnie nic mi się nie chce. Na dodatek aparat odmawia mi posłuszeństwa ;(

Jedynym pozytywnym zdarzeniem w zeszłym tygodniu była paczuszka jaka przypełzła do mnie od abigail w ramach zabawy podaj dalej. I tu znowu mały zonk bo zdjęć nie będzie dopóki aparat nie zostanie przywrócony do używalności :/ Tak czy owak paczuszka przybyła niemal idealnie na urodziny i była pełna cudów. Szczególnie cud choinkowy mnie zachwycił :) Dzięki abigail. 
Przy okazji przypomniało mi się, że nagroda w konkursie, która miała powędrować do Anki Wrocławianki nadal leży u mnie pięknie zapakowana - obiecuję poprawę i dopełznę w tym tygodniu na pocztę nawet jeśli miałoby mnie to zabić. Wybacz i nie bij kochana.

Skoro jest zły humor, zimno i czasu brak to oczywiście nie może być tak że reszta jest w porządku - Leon mi maltretuje ostatnio małą - gania ją, bije i gryzie (choć nadal na szczęście obywa się bez krwawych wojen). Sama nie wiem co mam z nim robić. Więcej go głaszczę, więcej się z nim bawię bo myślałam przez chwilę, że to może zazdrość, ale zmian nie widać :( Nie wiem co mam z nim zrobić. Z jednej strony niby na razie nic się nikomu nie stało, z drugiej widzę, że to nie zabawa i sama nie wiem. Jeszcze jak jestem w domu to mała przyleci, schowa się za mną i jest luz. Gorzej jak mnie nie ma.

Także jak widzicie smętnie jakoś mi jest :(

25 komentarzy:

  1. U nas też zimno , mokro i byle jako...
    Nie cierpię zimy...
    Oj niedobrze bez aparatu...
    Nie wiem co bym zrobiła ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też nie - zima jest zła ;(
      Dałam znajomemu do naprawy - mam nadzieję, że się uwinie.

      Usuń
  2. A ja kocham zimę! czekam na taka prawdziwą, śnieżną i mroźną, bo to co teraz za oknem rzeczywiście do deprechy doprowadza. Wydaje mi się, że okres przedświąteczny wielu ludzi doprowadza do podłego nastroju. Wbrew temu co każdy mówi o magii świąt, w tym całym codziennym zabieganiu sami niszczymy ten klimat. Skupiamy się na porządkach, zakupach, prezentach. W portfelu dziura, każdy stara się, by wypadło jak najlepiej, czasem na siłę i za wszelką cenę. Wiem, że trudno, gdy na głowie różne troski ale tu trzeba troszkę wyluzować. Jesienią i Zimą mam troszkę mniej roboty, bo i nie sezon na organizowanie koncertów plenerowych a i projekty wydawnictw różnych dopiero po nowym roku, gdy wiadomo jakie budżety będą ustalone. Dla mnie relaksem jest muzyka i książki. W te zimniejsze pory, miło odpalić sobie ogrzewanie w domu, wyłożyć się na kanapie, zrobić coś pysznego i procentowego do picia, włączyć jakąś muzę i odpłynąć przy książce. Nie jest tak różowo oczywiście - ja stanąłem przed koniecznością podjęcia jakichś dodatkowych zajęć, by dorobić parę pesos na utrzymanie mojego sierocińca, ale gdy zapuszczę sobie Trans-Siberian Orchestra to mi jakoś lepiej i świątecznie (TSO zawsze leci u mnie przez cały grudzień zamiast kolęd :) Uszka do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w księgowości niestety koniec roku to istne kongo! nie wiem w co ręce włożyć ;((
      A co do TSO to coś konkretnego polecasz? Bo przyznam się do nieuctwa i powiem, że nie bardzo ich znam.

      Usuń
    2. TSO to zespół założony głównie przez muzyków Savatage. Oba zespoły grają muzykę rockową (rock opery) z elementami muzyki poważnej, rozbudowanymi i inteligentnymi kompozycjami, tyle, że płyty TSO są ukierunkowane na wigilijne/świąteczne opowieści: Christmas Eve and Other Stories, The Christmas Attic, The Lost Christmas Eve. To piękne aranżacje świątecznych klimatów z rockowym zacięciem i mnóstwem chorów, instrumentów, wokalistów. Ale jest np. płyta w całości poświęcona Bethovenowi: Beethoven's Last Night. Polecam! Niedługo coś o tym napiszę u siebie na blogu.

      Usuń
  3. Pozdrawiam ciepło i serdecznie Kingo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. już po wystawie to może humory lepsze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej i jak tam u Ciebie? Już lepiej?! Pochwalisz się nagrodami? :)... Jak Leon?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt Kingo i zdecydowanej poprawy nastroju w Nowym Roku :-) Głaski dla futrzastych moodeli :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie dziękuję za zdjęcia - ostatni, faworyt, byłby idealny, ale jest zbyt... frontalnie ustawiony. Ale, kurczę, strasznie dziękuję za zdjęcia! ;3 Jestem bardzo mile zaskoczona ;3
    Co do kotów - takie zaczepki są teraz normą. W końcu nadszedł marzec... kocury mają ochotę, a kotki nie zawsze. xD Widzę to po 'swojej' parce (kot kuzyna mieszkającego nieopodal i jego partnerka - pupil sąsiadki xD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - po licznych poszukiwaniach zdecydowałam się narysować postać. xD Będzie ona tylko czarnym... cieniem... coś w deseń. W początkowej fazie wygląda tak: (ogólnie będzie to czarna postać na tle księżyca i jest to część mojego nagłówka... Widzisz ją jako pierwsza ;) ) http://imageshack.us/scaled/landing/6/scan001u.jpg Nie jest to szczyt artyzmu, ale ujdzie. ;)

      Usuń
  8. Nominowałam Cię do Versalite Blogger Award!
    Pozdrawiam
    Firefly z www.lookingforabetterworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do Versatile Blogger Award.
    Wszystko u mnie: music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!
    Blog świetny. Podoba mi się.:) Bardzo bym prosiła, abyś odwiedziła mojego bloga, może Ci sie spodoba. Oto on:
    http://pioremprzezswiat.blog.pl/
    Pozdrawiam Dalila.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej świetny blog :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, fajnego masz blogaska, odwiedzisz mnie? --> http://dwaogony.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej hej, co słychać??? Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze! Pozdrawiam w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I merely needed to say I love your webpage theme - it's fantastic.
    Congratulations!

    Feel free to visit my weblog; E Liquid

    OdpowiedzUsuń
  15. Uszy do góry i do przodu, bo przecież w grudniu święta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam również i zapraszam, super fotki owce

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpisy, zapraszam do siebie, tyle ze ja prowadze ekologiczny wypas owiec, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super koty! Ja prowadzę Wypas owiec

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne koty! Jednak osobiscie preferuje owce. Zapraszam do Nas http://owczeprzygody.pl/wypas-owiec/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam świetny blog super zdjęcia i ciekawe informacje. Zapraszam również na mojego bloga w którym przedstawiam historię moich 8 kotków na moim blogu są interesujące informacje i zdjęcia wstawiane na bieżąco http://koty-koteczki-kotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń