poniedziałek, 5 listopada 2012

Nasze pierwsze wyróżnienie :)

Goya Rose zrobiła mi dziś wielką niespodziankę i równie wielką przyjemność - otrzymałam od niej wyróżnienie Liebster Award. Nasze pierwsze ever :) Bardzo dziękuję!



Zasady przyznawania nominacji poniżej:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznowana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów co daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"
Tyle zasady :)


A tu pytani Goyi i moje odpowiedzi:

1) Czy czekolada biała jest czekoladą?
- Jak dla mnie nie. Czekolada jest rozkosznie brązowa, jedwabista i ... czekoladowa. Co bynajmniej nie zmienia faktu, że białą też lubię - szczególnie pić :)

2) Dlaczego większość blogerek ma koty?
- No jak to - przecież wiadomo, że koci ludzie to ludzie zdrowo i pozytywnie zakręceni - nic dziwnego, że tak to wygląda. Nie mówiąc o tym, że można się swoim małym futrzanym stworzeniem pochwalić.

3) Najśmieszniejszy film jaki widziałaś?
- Ogółem uwielbiam kino i komedie azjatyckie. Gdybym musiała się zdecydować na jeden...  chyba jednak Gokusen - lubiłam mangę i leżałam na filmie.

4) Przyprawa, której nie lubisz?
- Zdecydowanie biały pieprz - jest to coś czego nie lubię i co absolutnie nie pasuje mi do ryby, a często jest dodawany :/

5) Wolisz budyń czy kisiel?
- Budyń!!! Bez wątpliwości. A już podany z domowym sokiem z malin mrrr...

6) Kraj w którym chciałabyś żyć?
- Japonia. Chwilami mam wrażenie, że urodziłam się w złym miejscu.

7) Brad Pitt czy Johny Depp?
Depp! Bez żadnych wątpliwości. Uwielbiam go w wielu różnych filmach, ale "The secret window" jest chyba moim ulubionym.

8) Wolisz zamarznąć czy spocić się?
Zamarznąć. W ogóle zimnolubna jestem :) 

9) Najdziwniejszy prezent jaki dostałaś?
Obroża z ćwiekami jako prezent klasowy w liceum :D

10) Co oznacza słowo "rakastan"?
Hmmm... Stan relaksu?

11) Kolor twoich oczu?
Brązowy

Fajne te pytania :) Idę rozejrzę się po znajomych blogach kogo by tu nominować :D

2 komentarze:

  1. Na piąte i siódme pytanie odpowiedziałabym tak samo z małym wyjątkiem, budyń wolę bez soku.
    A co do blogerek z kotami.... masz rację, przy czym dodałabym jeszcze psy. Ich właściciele też potrafią być pozytywnie zakręceni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej potrafią - znam co najmniej kilku :)

      Usuń